;
13 ივნისი 2013      Britain     1 კომენტარი     ნანახია 3087-ჯერ    
კატეგორიაში: მოდური სიახლეები



შვედური ბრენდი, H&M-ისთვის კოლაბორაცია უცხო ხილი ნამდვილად არ არის. წარსულში ვერსაჩესთან, ლანვინთან და მარტინ მარგიელის სახლთან ერთობლივი მუშაობის შედეგი საკმაოდ წარმატებული გამოდგა. ამჯერად ბრენდი კოლაბორაციას წარმატებულ ფრანგ დიზაინერ, იზაბელ მარანტთან აწარმოებს. იზაბელი მოდის სივრცეში ბოჰემური, პარიზული და როკ ენ' როლის სტილით ინსპირირებული დიზაინით არის ცნობილი. ტანსაცმელი ხელმისაწვდომი მსოფლიოს მასშტაბით მდებარე 250 მაღაზიაში 14 ნოემბრიდან იქნება და იგი ტანსაცმელთან ერთად მოიცავს აქსესუარებს და მარანტის მიერ შექმნილ პირველ კოლექციას კაცებისათვის.





კატეგორია: მოდური სიახლეები
Tags:

1


  • psiqologia თქვა:
    13 ივნისი 2013 15:13 - ID: 1,
    იზაბელ მარანტიც და ეიჩ ანდ ემიც საშუალო დონის ტანსაცმელს ქმნიან, უფრო ყოველდღიურს, ვიდრე მართლა ხელოვნების ნუმუშს
    მგონი კარგი კავშირი უნდა გამოვიდეს!
    კარგი ნიუსია

ინფორმაცია
ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.
გთხოვთ გაიაროთ რეგისტრაცია. რეგისტრაციის დასაწყებად დააჭირეთ ამ ბმულს: რეგისტრაციის დაწყება



მოგესალმებით angel.ge-ზე

საიტი, სადაც გაეცნობით სიახლეებს სელებრითების შესახებ, მოდისა, და ხელოვნების სფეროდან. ექსკლუზიური მასალები ცნობილი ქართველი ადამიანების და მნიშვნელოვანი ღონისძიებების შესახებ. გვადევნეთ თვალი და მოგვყევით @wwwangelge ინსტაგრამსა და ფეისბუქზე



ANGEL.GE ინსტაგრამზე - Instagram

Instagram
  • ანუკი არეშიძის დღიური
    "ყველას უნდა მთის წვერზე ცხოვრობდეს, მაგრამ ის კი არ იციან, რომ ბედნიერება სწორედ ის არის თუ როგორ ადიხარ მთის ციცაბო ფერდობზე."
  • თაკო ჩხეიძის დღიური
    რას ფიქრობს მოდის სფეროს აქტიური წარმომადგენელი მოდაზე, რასთან ასოცირდება მისთვის ჟურნალი Nargis და ვინ არის მისთვის ყველაზე საინტერესო პიროვნება...
  • სოფი ვილის დღიური
    დღიურის მთავარი თემა მუსიკაა. სოფი ვილის დღიური - ახალგაზრდა მუსიკოსის შესახებ საინტერესო დეტალებს გაგაცნობთ.
  • გიორგი ცაგარელის დღიური
    რადიკალურად ობიექტურიც და სუბიექტურიც, უზრდელობამდე პირდაპირი და ემოციური- ასე დაახასიათა მუსიკოსმა საკუთარი პიროვნება.
Back to Top