;

14 May 2012      lady_tamo     18 Comments     Views 5543    
Category: Fashion, Fun, Interesting

მოდური ბრენდების ლოგოტიპების შექმნის ისტორია

ყველა ბრენდს საკუთარი სიმბოლო, საკუთარი ლოგოტიპი აქვს, რომელიც მას ყველა დანარჩენისგან გამოარჩევს. ხშირად ლოგოტიპების ზომა მცირეა და ბევრისთვის ისინი უმნიშვნელოა, თუმცა ყველა წარმატებული და სახელგანთქმული ბრენდის ლოგოტიპი კარგად გათვლილი და გარკვეული შინაარსის მატარებელია. თუ რას ნიშნავს თქვენთვის ცნობილი და საყვარელი მდოური ბრენდების ლოგოტიპები, ამას ნიუსში გაიგებთ.

⇨ Lacoste

ლაკოსტეს პატარა 'ნიანგი' ცნობილია ყველასთვის, ვინც მ,ოდის სფეროში გარკვეულწილად მაინც ერკვევა. აი როგორ დაიწყო ამ ლოგოტიპის შექმნის ისტორია: 1993 წელს ბრენდი დაარსა ცნობილმა ჩოგბურთელმა რენე ლაკოსტემ, რომელსაც ზედმეტსახელად 'ალიგატორს' უწოდებდნენ. ერთხელ მისმა მეგობარმა, ხუმრობით, დაუხატა პატარა ნიანგი, რომელიც გახდა ბრენდის ლოგო და მთელ მსოფლიოშია ცნობილი.

''Lacoste's crocodile is one of the most widely recognized brand identities in the world''

მოდური ბრენდების ლოგოტიპების შექმნის ისტორია

⇨ Fendi

1925 წელს მოდის სფეროში გამოჩნდა ახალი ბრენდი, რომელიც ოჯახურმა წყვილმა დაარსა. და მხოლოდ 1952 წელს მოიწვიეს ბრენდის დიზაინერებმა ცნობილი დიზაინერი კარლ ლაგერფილდი, რომელმაც ეს ბრენდი შექმნა ისე პოპულარული და წარმატებული, როგორც ის დღესდღეისობით არის. კარლმა შექმნა ყველასათვის ცნობილი ლოგოტიპიც. ორმაგი 'F" ნიშნავს ფენდის ოჯახურ წყვილს.

მოდური ბრენდების ლოგოტიპების შექმნის ისტორია

⇨ Chanel

შანელის ცნობილი ლოგოტიპი პირველად ფართო საზოგადოებამ იხილა 1925 წელს შანელის სუნამოს პრეზენტაციაზე. ლოგოტიპის შექმნის ორი ვერსია არსებობს: ერთნი ამტკიცებენ, რომ ორი გადაჯვარედინებული რკალი არის წარმატების და იღბალის სიმბოლო, ხოლო მეორენი ამბობენ, რომ ეს არის ფრანგულის მოდის სახლის დამაარსებლის, კოკო შანელის ინიციალები.

მოდური ბრენდების ლოგოტიპების შექმნის ისტორია

⇨ Calvin Klein

1942 წლის 19 ნოემბერი ეს არის ცნობილი ბრენდის დაარსების თარიღი. ბრენდის ლოგოტიპი CK მოკლე და ლაკონურია, რაც მტავარია ადვილად დასამახსოვრებელი. მუქი ფერის ლოგოტიპი ფიგურირებს მაღალი მოდის ტანსაცმელზე, ნაცრისფერი ლოგოტიპი- ყოველდღიურ ტანსაცმელზე, თეთრი კი სპორტულზე.

მოდური ბრენდების ლოგოტიპების შექმნის ისტორია

⇨ Hermes

ჰერმესი - ფრანგული პირველი კლასის მოდის კორპორაცია, რომელიც დახვეწილ გემოვნებასთან და უმაღლესი კლასის სტილთან ასოცირდება. მისი ლოგოტიპი - სადავეშებმული ცხენი შესაფერისია იმ დროის, როდესაც ეს ბრენდი დაარსდა. 1837 წელს, ტერი ერმესმა ჩამოაყალიბა კორპორაცია, რომელიც თავდაპირველად ცხენის სადავეებს ქმნიდა, დღეს კი მსოფლიოში ცნობილია უმაღლესი ხარისხის ტყავისგან დამზადებული აქსესუარებით.

მოდური ბრენდების ლოგოტიპების შექმნის ისტორია

⇨ Versace

ვერსაჩეს ლოგოტიპის შექმნა პირდაპირ უკავშირდება ბერძნულ მითოლოგიას - ლოგოტიპზე გამოსახულია მედუზა გორგონა, რომელიც თავად ჯონი ვერსაჩემ შექმნა, ეს კი იმით ახსნა, რომ თავისი კოლექციებით, ხალხს გაოცებისგან და აღტაცებისგან აქვავებდა. ბრენდის დამაარსებლისთვის, გორგონა წარმოადგენდა საბედისწერო სილამაზის ეტალონს.


მოდური ბრენდების ლოგოტიპების შექმნის ისტორია


Category: Fashion, Fun, Interesting
Tags:

Share it
Comments



Welcome to ANGEL.GE

at our web page you can see the latest top newses about fashion world, street styles, trends, street styles, films, quotes and many other interesting things...

ANGEL.GE ინსტაგრამზე - Instagram

Back to Top