;
5 მაი 2014      ANGEL     0 კომენტარი     ნანახია 2884-ჯერ    
კატეგორიაში: საინტერესოა, დიეტა/რჩევები, სარეკლამო სტატია

,,ემ ფარმა" - ინოვაციური სერვისი 1 მაისიდან
სააფთიაქო ქსელი ,,ემ ფარმა" მომხმარებელს
1 მაისიდან ინოვაციურ სერვისს სთავაზობს


განსაკუთრებული ნდობის ხარისხი, გამორჩეული სიახლეები, რეალური სარგებელი და ყველა გათვლა თქვენი ჯანმრთელობის და სიალამაზისთვის. - ასეთია მაღალი ტექნოლოგიებით აღჭურვილი სააფთიაქო ქსელის ახალი სტანდარტები მომხმარებლის სასარგებლოდ.

www.mpharma.ge
www.facebook.com/ emfarma
[email protected]
ტელ.: 2 95 10 24

საზოგადოების დიდი ინტერესიდან გამომდინარე საინფორმციო სააგენტო „ევორდი“ www.award.com.ge „ემ ფარმა“–ს დირექტორს ბატონ თამაზ დვალიშვილს ესაუბრა.


შპს „ემ ფარმა“–ს სააფთიაქო ქსელი 2006 წელს შეიქმნა და დინამიურად ვითარდება.
დღეისათვის ქსელი მოიცავს 11 აფთიაქს, 8 აფთიაქი არის თბილისში, 2 რუსთავში და 1 ფილიალი გორში. ახლო მომავალში იგეგმება 3 ახალი ფილიალის გახსნა, როგორც თბილისში ასევე რეგიონებში. სამომავლოდ ქსელის გაფართოება კვლავ რჩება კომპანიის პრიორიტეტად. ჩვენი მიზანია მაქსიმალურად შევუმსუბუქოთ მომხმარებლს სოციალური პირობები და მოპოვებული ნდობის საფუძველზე ურთიერთობები გავხადოთ კიდევ უფრო სასარგებლო.

რა არის დღეს თქვენი სტაბილურობის და ხარისხის გარანტია?
თავიდანვე მინდა ავღნიშნო, ჩვენი პრიორიტეტია მომხმარებელს შევთავაზოთ დაბალი ფასები როგორც მედიკამენტებზე, ასევე ჰიგიენის, პარფიუმერიის, ბავშვთა მოვლისა და კვების პროდუქციაზე.


მომსახურების მაღალი ხარისხი, კვალიფიციური პერსონალი, თანამედროვე მართვისა და სწავლების მეთოდები, მუდმივი სწრაფვა განვითარებისაკენ - ამით იწყება ყველაფერი და სწორედ ეს არის ჩვენი სტაბილურობის და ხარისხის გარანტი.





რა უპირატესობით გამოირჩევით სხვებისგან? როგორია თქვენი ასორტიმენტი და ფასები?
კომპანიის დასაყრდენი, რაც „ემ ფარმა“-ს განასხვავებს სხვა სააფთიაქო ქსელებისგან, არის მომხმარებლის მოთხოვნებზე ორიენტირებული, მაღალკვალიფიციური, შრომისმოყვარე და ჰუმანური გუნდი, რომელიც არ აიძულებს მომხმარებელს ორგანიზაციის დავალებით წინასწარ განსაზღვრული მედიკამენტის შეძენას და მოქმედებს მხოლოდ მომხმარებლის ჯანმრთელობის ინტერესებიდან გამომდინარე, რის გამოც კომპანიას ჰყავს ერთგული მომხმარებელი, რომელიც ყოველთვის გამოხატავს მადლიერებას.

ამასთან ერთად „ემ ფარმა“ მომხმარებელს ყოველთვის სთავაზობს არსებულ მოთხოვნაზე ორიენტირებულ, როგორც მედიკამენტების, ასევე პარაფარმაციის, ბავშვთა კვების და ჰიგიენის სრულ ასორტიმენტს და მისაღებ ფასებს.

რაც შეეხება ასორტიმენტს, ყველა კატეგორიის პროდუქტი დღითი დღე იზრდება და ფართოვდება, დეფიციტი ჩვენთან არ არსებობს.

ბატონო თამაზ დამეთანხმებით იოლი არ არის მომხმარებლის ნდობის მოპოვება, ეს როგორ შეძელით?
მომხმარებლის ნდობის გარანტია არის აფთიაქებში დასაქმებული მაღალკვალიფიციური კადრები, რომლებიც მომხმარებლის ინტერესების გათვალისწინებით განსაზღვრავს არსებულ მოთხოვნილებას და ეძებს მისი დაკმაყოფილების ყველაზე ოპტიმალურ გზებს. შესაბამისად კომპანიის ფარგლებში ყველა დასახული მიმართულება და სტრატეგია სწორედ ნდობაზეა დამყარებული.

რას გვეტყვით მენეჯმენტზე და მათ სტანდარტებზე? რამდენი ადამიანი გყავთ დასაქმებული?
გამომდინარე იქედან, რომ სოცილაური პასუხისმგებლობებიც გვაკისრია „ემ ფარმა“- ში ასამდე თანამშრომელი გვყავს დასაქმებული. თითოეული შტატისთვის შემუშავებულია თანამდებობრივი ინსტრუქციები, რომელიც ეფუძნება კომპანიის სტანდარტებს, მართვის უახლეს მეთოდებს. თითოეულ თანამშრომელს კარგად აქვს გათვითცნობიერებული საკუთარი როლი და მაქსიმალურ ძალისხმევას დებს, რათა კომპანია იყოს წარმატებული. სწორედ მენეჯმენტის ასეთი ხარისხია დღეს მნიშვნელოვანი, რომ მაქსიმალური კომფორტი შევუქმნათ მომხმარებელს.




ბატონო თამაზ ბაზარზე არიან მძლავრი სუბინსტიტუტები, რითი აპირებთ გაუწიოთ მათ კონკურენცია?
მართალი ბრძანდებით, კონკურენტული გარემოდან გამომდინარე, ფარმაცევტულ ბაზარზე არსებული სიტუაცია არ გვაძლევს მოდუნების საშუალებას ამიტომაც ვართ მუდმივი საიხლეების ძიებაში და დანერგვაში. კომპანიის არსებობის დღიდან ვთავაზობთ მომხმარებელს მათთვის მისაღებ სიახლეებს. მაგალითად შეიძლება მოვიყვანოთ ის ფაქტი, რომ „ემ ფარმა“ პირველი იყო ვინც შეიმუშავა ქრონიკული და გახანგრძლივებული დაავადებების სამკურნალოდ განკუთვნილ ძვირადღირებულ მედიკამენტებზე სპეციალური ფასდაკლების სისტემა, რომელმაც მნიშვნელოვანი შეღავათი მისცა ჩვენს მომხმარებელს. ამ ფაქტმა მომხმარებლისთვის საშეღავათო დიდი როლი ითამაშა.

რა სიახლეებს სთავაზობთ პოტენციურ მომხმარებლებს და რითი გამოირჩევით ამ სეგმენტში?
საქართველოში არსებულ თითქმის სხვა სააფთიაქო ქსელში დღეისათვის მოქმედებს ფასდაკლების აქციები და ამისთვის შერჩეულია კვირაში რამოდენიმე დღე, როცა მომხმარებელს შეუძლია გააკეთოს შენაძენი და მიიღოს გარკვეული ფასდაკლება. ხოლო ჩვენთან „ემ ფარმა“ -ში, მსგავსი აქცია მოქმედებს კვირის ნებისმიერ დღეს , ორშაბათიდან კვირის ჩათვლით.

რა სიახლეებს სთავაზობთ პოტენციურ მომხმარებლებს და რითი გამოირჩევით ამ სეგმენტში?
სხვა სააფთიაქო ქსელებში დღეისათვის მოქმედებს ფასდაკლების აქციები და ამისთვის შერჩეულია კვირაში რამოდენიმე დღე, როცა მომხმარებელს შეუძლია გააკეთოს შენაძენი და მიიღოს გარკვეული ფასდაკლება. ხოლო ჩვენთან „ემ ფარმა“ -ში, მსგავსი აქცია მოქმედებს კვირის ნებისმიერ დღეს , ორშაბათიდან კვირის ჩათვლით.


ამასთან აღსანიშნავია, რომ რაც მეტია შენაძენის თანხა, მით მეტი ფასდაკლებით სარგებლობს მომხმარებელი. ამით „ემ ფარმა“ გამოირჩევა სხვა ქსელებისგან, მომხმარებელს არ უწევს ლოდინი და შეუძლია გააკეთოს მისთვის საჭირო შენაძენი, მისაღებ ფასად, ემ ფარმას ნებისმიერ აფთიაქში კვირის ნებისმიერ დღეს, საჭიროებისთანავე.




როგორც ვიცით ამჯერად განსაკუთრებული სიახლე გავქთ და ფაქტობრივად სიურპრიზი მომხმარებლისთვის, იწყებთ ახალ კამპანიას cashback „ელექტრონული საფულე“ საინტერესო პროექტია, თან მართლაც სასარგებლო. გაგვაცანით თუ შეიძლება
ეს კამპანია 1 მაისიდან იწყება და საკმაოდ მასშტაბური იქნება. „ემ ფარმა“-ს ყოველ მომხმარებელს ნებისმიერ შენაძენზე ვუხსნით paybox-ს ელექტრონულ საფულეს. ყოველ გადახდილ 5 ლარზე ელექტრონულ საფულეში გადაირიცხება 25 თეთრი. საფულეში დაგროვილი თანხის საშუალებით მომხმარებელს შეუძლია დაფაროს კომუნალური თუ სხვა ტიპის გადასახადები, შეავსოს მობილურის ბალანსი და ა. შ. გარდა ამისა, ყოველი განხორციელებული გადახდისას მომხმარებელს უგროვდება დამატებითი ბონუს-ქულა, დაგროვილი ბონუს-ქულებით მომხმარებელი nova texnology pheybox-ის კატალოგიდან ირჩევს საჩუქრებს. ფაქტობრივად მომხმარებელს სამმაგ სარგებელს ვთავაზობთ.




თქვენის აზრით რა არის ყველაზე რთული თქვენს სფეროში წარმატებისთვის?
ერთ-ერთ ყველაზე დიდ სირთულე როგორც „ემ ფარმა“-სათვის ასევე სხვა მცირე ქსელებისათვის და დამოუკიდებელი აფთიაქებისათვის არის ფარმაცევტულ ბაზარზე დიდი და ცნობილი ქსელებისთვის კონკურენციის გაწევა, როგორ მარკეტინგული ასევე საფასო პოლიტიკის მიმართულებით. თუმცა გულწრფელი დამოკიდებულება თითოეულ მომხმარებელთან აძლევს კომპანიას საშუალებას, გაუწიოს კონკურენტებს წინააღმდეგობა და მოიპოვოს დამსახურებული ნდობა.

რა მესიჯს გაუგზავნით თქვენს მომხმარებელს?
მუდამ თქვენს სამსახურში, ერთად, ჯანმრთელი მომავლისთვის...


www.mpharma.ge
www.facebook.com/ emfarma
[email protected]
ტელ.: 2 95 10 24


საინფორმაციო წყარო: http://www.award.com.ge

კატეგორია: საინტერესოა, დიეტა/რჩევები, სარეკლამო სტატია
Tags:

0


ინფორმაცია
ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.
გთხოვთ გაიაროთ რეგისტრაცია. რეგისტრაციის დასაწყებად დააჭირეთ ამ ბმულს: რეგისტრაციის დაწყება



მოგესალმებით angel.ge-ზე

საიტი, სადაც გაეცნობით სიახლეებს სელებრითების შესახებ, მოდისა, და ხელოვნების სფეროდან. ექსკლუზიური მასალები ცნობილი ქართველი ადამიანების და მნიშვნელოვანი ღონისძიებების შესახებ. გვადევნეთ თვალი და მოგვყევით @wwwangelge ინსტაგრამსა და ფეისბუქზე



ANGEL.GE ინსტაგრამზე - Instagram

Instagram
  • ანუკი არეშიძის დღიური
    "ყველას უნდა მთის წვერზე ცხოვრობდეს, მაგრამ ის კი არ იციან, რომ ბედნიერება სწორედ ის არის თუ როგორ ადიხარ მთის ციცაბო ფერდობზე."
  • თაკო ჩხეიძის დღიური
    რას ფიქრობს მოდის სფეროს აქტიური წარმომადგენელი მოდაზე, რასთან ასოცირდება მისთვის ჟურნალი Nargis და ვინ არის მისთვის ყველაზე საინტერესო პიროვნება...
  • სოფი ვილის დღიური
    დღიურის მთავარი თემა მუსიკაა. სოფი ვილის დღიური - ახალგაზრდა მუსიკოსის შესახებ საინტერესო დეტალებს გაგაცნობთ.
  • გიორგი ცაგარელის დღიური
    რადიკალურად ობიექტურიც და სუბიექტურიც, უზრდელობამდე პირდაპირი და ემოციური- ასე დაახასიათა მუსიკოსმა საკუთარი პიროვნება.
Back to Top