;
18 იანვარი 2012      Ancho.     1 კომენტარი     ნანახია 4525-ჯერ    
კატეგორიაში: საინტერესოა

ნივეა
Nivea
პირადი ჰიგიენის პროდუქტები.

ისტორია.
ნივეას არსეობა 1980 წლიდან იწყება. ექიმმა ოსკარ ტროპლოვიცმა შეიძინა ფირმა «Beiersdorf».
სანამ ის თავის ბედს ნივეას კრემს დაუკავშირებდა, საკმაო წარმატებით ყიდდა სამედიცინო წებოვან სალბუნებს.

ნივეა

1911 წელს გაყიდვაში გამოვიდა პირველი ნივეას კრემი. თავდაპირველად ყვითელ ქილებში იყიდებოდა.
ვინაიდან, რევეპტები ლათინურ ენაზე იყო დაკანონებული, მან კრემს ნივეა უწოდა(ლათ. niveus/nivea/niveum)
რაც თარგმანში თოვლივით თეთრს ნიშნავს. პირველი კრემის შემადგენლობა აქამდე რამოდენიმეჯერ შეიცვალა.

ნივეა
ნივეა

1912 წელს ნივეას პირველი სარეკლამო სურათი გამოჩნდა: "ქალის პორტრეტი ვარსკვლავებით".
ის შექმნა იმ დროის მხატვარმა ჰანს რუდი ერდტმა. პოსტერი საკმაოდ პოპულარული გახდა გერმანელებში.

ნივეა

კომპანია Beiersdorf 20-იან წლებში, უშვებდა არა მხოლოდ ნივეას კრემს, არამედ სხვა ინოვაციურ
პროდუქტებსაც. 1914 წელს კომპანია უკვე 34 ქვეყანაში მუშაობდა.

1919 წელს ნივეამ დაიწყო საპნის წარმოება. 1922 წელს პროდუქციის სახე გახდა ანნა ლიუნემანი. მალევე
შემოთავაზებულ იქნა თმის მოვლის საშუალებები.

ნივეა ნივეა

1920 წელს ნივეას პირველი სახალისო თითქმის 2 წუთიანი სარეკლამო რგოლი გამოჩნდა.
1922 ში მამაკაცებისთვისაც შეიქმნა პროდუქტები, კერძოდ გაპარსვის წინა და შემდგომ მოსახმარებელი კრემები.


ნივეა

ნელ-ნელა კომპანია ვითარდებიოდა და იხვეწებოდა. ერთამენთს ცვლიდნენ ფეერად-ფერადი პოსტერები და
იცვლებოდნენ მისი წარმდგენი მანდილოსნები. მათ კომპანია არჩევდა თმის ხარისხით, ღიმილით და კანის ფერით.

ნივეა ყოველთვის გამოირჩეოდა მაღალი დონის კამპანიით. ისინი ატარებდნენ კონკურსებს.
ეძებდნენ ლამაზ გოგონებს და ბიჭებს კიდეც.

ნივეა
ნივეა

20-იან წლებში ნივეამ ძალიან დიდი სახელი მოიხვეჭა. ამ პერიოდში ახალგაზრდებისთვის მოდური გახდა
ზღვის სანაპიროებზე დასვენება, გარუჯვა, ცურაობა. ამ დროს ძალიან თვალშისაცემი გახდა უზარმაზარი
ნივეას გასაბერი "წუბიკები"(მილები). ყველა გოგონას ჰქონდა მასთან სურათი.

ნივეა

1929/30 იან წლებში ნივეამ სახელი გაითქვა იაპონიაშიც. იაპონელი ქალები ევროპელებისგან
განსხვავებით თეთრ კანს ამჯობინებდნენ. ნივეამ მათთვის თეთრი კრემი გამოუშვა.

ნივეა

ნივეა ყოველთვის უნივერსალური პროდუქტი იყო. 1931 წლიდან მას ყველა ოჯახში წააწყდებოდით.
მასზე წერდნენ გაზეთებში. 1936 წლისთვის მან უკვე ბავშვებისა და ახლადდაბადებულთათვისაც შექმნა კრემები.

60-იან წლებში ძალიან აქტუალური გახდა ნივეას ბურთები. ყველას მიჰქონდა ის სანაპიროებზე დროის
სასიამოვნოდ გატარების მიზნით.

ნივეა

რეკლამები: 1970





ნივეა

დღესდღეობით >>

ნივეას ოფიციალური საიტია: http://www.nivea.co.uk/
ის მსოფლიოს 48 ქვეყანაშია და ნათარგმნია 28 ენაზე.

პროდუქცია.

ბავშვებისათვის

ნივეა

დუშისათვის

ნივეა
ნივეა
ნივეა
ნივეა

კრემი ტანისა და ხელისათვის

ნივეა
ნივეა
ნივეა

დეზადორები

ნივეა
ნივეა
ნივეა
ნივეა

თმის მოვლა

ნივეა
ნივეა
ნივეა

ტუჩებისათვის

ნივეა

და კიდევ მრავალი პროდუქცია აქვს ნივეას. ის საკმაოდ შედეგიანი და ხარისხიანი ფირმაა.

ნივეას სახეები >>

Gisele bundchen

ნივეა ნივეა

რიანა

ნივეა

Georgina Cooper

ნივეა

Susan Miner

ნივეა

...

ნივეა
ნივეა
ნივეა
ნივეა

კატეგორია: საინტერესოა
Tags:

1


  • C_R_E_M_L_I თქვა:
    17 აგვისტო 2013 13:37 - ID: 1,
    მომეწონა

ინფორმაცია
ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.
გთხოვთ გაიაროთ რეგისტრაცია. რეგისტრაციის დასაწყებად დააჭირეთ ამ ბმულს: რეგისტრაციის დაწყება



მოგესალმებით angel.ge-ზე

საიტი, სადაც გაეცნობით სიახლეებს სელებრითების შესახებ, მოდისა, და ხელოვნების სფეროდან. ექსკლუზიური მასალები ცნობილი ქართველი ადამიანების და მნიშვნელოვანი ღონისძიებების შესახებ. გვადევნეთ თვალი და მოგვყევით @wwwangelge ინსტაგრამსა და ფეისბუქზე



ANGEL.GE ინსტაგრამზე - Instagram

Instagram
  • ანუკი არეშიძის დღიური
    "ყველას უნდა მთის წვერზე ცხოვრობდეს, მაგრამ ის კი არ იციან, რომ ბედნიერება სწორედ ის არის თუ როგორ ადიხარ მთის ციცაბო ფერდობზე."
  • თაკო ჩხეიძის დღიური
    რას ფიქრობს მოდის სფეროს აქტიური წარმომადგენელი მოდაზე, რასთან ასოცირდება მისთვის ჟურნალი Nargis და ვინ არის მისთვის ყველაზე საინტერესო პიროვნება...
  • სოფი ვილის დღიური
    დღიურის მთავარი თემა მუსიკაა. სოფი ვილის დღიური - ახალგაზრდა მუსიკოსის შესახებ საინტერესო დეტალებს გაგაცნობთ.
  • გიორგი ცაგარელის დღიური
    რადიკალურად ობიექტურიც და სუბიექტურიც, უზრდელობამდე პირდაპირი და ემოციური- ასე დაახასიათა მუსიკოსმა საკუთარი პიროვნება.
Back to Top