;
4 თებერვალი 2014      yeezy     7 კომენტარი     ნანახია 3970-ჯერ    
კატეგორიაში: ფილმები

The Godfather
უცნობი და საინტერესო ფაქტები ფილმ ''ნათლიმამა"-ზე.


„ნათლიმამა“ — 1972 წლის ფრენსის ფორდ კოპოლას, ოსკარის მფლობელი ფილმი, რომელიც გადაღებულია 1969 წლის ამავე სახელწოდების, მარიო პიუზოს წიგნის მიხედვით. ფილმში მთავარ როლებს ასრულებენ მარლონ ბრანდო და ალ პაჩინო. „ნათლიმამა“ მიიჩნევა ერთ-ერთ ყველაზე შესანიშნავ და გავლენიან ფილმად მსოფლიო კინოში. ამერიკული კინოს ინსტიტუტის მიერ მიჩნეულია მეორე საუკეთესო ფილმად ამერიკულ კინოში; ასევე მეორე ადგილი უკავია კინოფილმების ინტერნეტ-მონაცემთა ბაზის (IMDb) ვერსიით.
The Godfather
გამოსვლის შემდეგ, ფილმი 1975 წლამდე ინარჩუნებდა ყველა დროის ყველაზე შემოსავლიანი ფილმის სტატუსს, ვიდრე მისი რეკორდი ფილმმა „ყბები“ არ დაამხო. „ნათლიმამამ“ მოიგო სამი ოსკარი, საუკეთესო სურათის, საუკეთესო მსახიობი მამაკაცისა (ბრანდო) და საუკეთესო ადაპტირებული სცენარის კატეგორიებში, ხოლო ექვს სხვა კატეგორიაში ოსკარის ნომინაცია მიიღო. ფილმს მოჰყვა ორი გაგრძელება: „ნათლიმამა II“ (1974) და „ნათლიმამა III“ (1990).

The Godfather

ფაქტები:

o რობერთ დე ნირომ სცადა რომოდენიმე როლისთვის ებრძოლა, თუცმა უშედეგოდ.
მის მსგავსად არც ჯეკ ნიკოლსონსა და მორგან ფრიმენს გაუმართლათ.





o ერთ-ერთ სცენაში, მსახიობ ჯონ მარლის ეგონა, რომ გაღვიძება ყალბი ცხენის თავთან ერთად მოუწევდა. კამერებმა დააიქსირეს მსახიობის რეალური, გულის-გამგმირავი ყვირილი- მან ნამდვილი ცხენის თავთან და მისსავე სისხლში ''გაიღვიძა''.
The Godfather
o ჯეიმს კანი და ალ პაჩინო მხოლოს 10 წლით უმცროსები იყვნენ ამერიკელი ჯაზ მომღერალ მორგანა კინგსზე, რომელმაც მათი დედის როლი შეასრულა.
o ალ პაჩინომ ფილმის პირველ ნაწილზე მუშაობისას მხოლოდ 35.000 დოლარი გამოიმუშავა, თუმცა ფილმის რეიტინგის წარმოუდგენლად სწრაპი ზრდადობის შემდეგ, მეორე ნაწილმა ამს 600.000 მოუტანა.
o პროდუსერები სთხოვდნენ კოპოლას, ფაჩინო გადასაღები მოედნიდან გაეძევებინა. გადაღებულ მასალას რომ უყურებდნენ, ერთსა და იმავე შეკითხვას სვამდნენ:''ბოლოს და ბოლოს, როდის დაიწყებს თამაშს?'' მხოლოდ იმ სცენის ნახვის შემდეგ, როდესაც მაიკლ კორლეონე სოლოცოსა და პოლიციის კაპიტანს კლავს, ისინი მიხვდნენ კოპოლას არჩევანის მართებულობას.

The Godfather
The Godfather
The Godfather
o გადაღებების დროს ბრანდოს პირშოი სპეციალურად ჰქონდა ჩატენილი გარკვეული საგნები,
რომ ბულდოგის მსგავსი ყბები ჰქონოდა.

The Godfather
o ალ პაჩინომ მაიკლ კორლეონეს როლს ყველაზე რთული უწოდა თავის ცხოვრებაში.
oმსახიობი ლენ მონტანა, რომელიც ლუკა ბრაზის თამაშობდა, ისე ძრწოდა მარლონ ბრანდოს დანახვაზე, რომ გამუდმებით ერეოდა ტექსტი. კოპოლას ეს ბუნებრივი ნერვოზულობა ისე მოეწონა, რომ ფილმში პირდაპირ აბნეული ტექსტით ჩასვა სცენა.
o ფილმში სულ 18 გვამია ნაჩვენები, ცხენის ჩათვლით.
o მარლონ ბრანდომ უარი თქვა მინიჭებულ ''ოსკარზე''. მან პროტესტი გამოთქვა ნიუ იორკის მკვდარი მოსახლეობის დისკრიმინაციისათვის.
o ფორთოხალი ფილმში სიკვდილის სიმბოლოა, მისი გამოჩენიდან მცირე ხანში კადრში ვიღაც აუცილებლად კვდება.
o კორლეონეს ოჯახი რეალურად არსებული ბანანოს ოჯახის პროტოტიპია.
o მწერალმა აღიარა, რომ მთელი თავისი ცოდნა მაფიის შესახებ წიგნებში ამოიკითხა.
o ფილმში არც ერთხელ არ ჟღერს სიტყვა ''მაფია''.
o კოპოლა იმდენად დარწმუნებული იყო ფილმის წარუმათებლობაში, რომ პრემიერაზე არც მისულა. ''მეგონა ფილმი მეტისმეტად ბნელი, გაწეილილი და მოსაწყენი იყო'' -თქვა მან.
o ფილმის მეორე და მესამე ნაწილი ნაკლებად დაფასებული, შემოსავლიანი და ხარისხიანი აღმოჩნდა. პირველმა ნაწილმა საზოგადოება განაცვიფრა.

The Godfather
The Godfather

კატეგორია: ფილმები
Tags:

7


  • demetria თქვა:
    4 თებერვალი 2014 20:35 - ID: 7,
    ვაუ მაგიჟებს ეს წიგნი ახლა ვკიტხულობ და აი საოცრებაა გამუდმებით ვნერვიულობ თითქოს ამბის თანამონაწილე ვიყოო, ისე ჩამითრია ვერც წწარმოვიდგენდი მაფიის ასეთი ქომაგი თუ გამოვდგებოდი, მაგრამ მათ თითოეულ ნაბიჯს ვამართლებ... ყველამ უნდა წაიკითხოს საოცრება ძლივს ვიკავებ თავს რომ არ ვუყუროო მირჩევინია კითხვა დავამთავრო და მერე ვუყუროო love

  • loseyourself თქვა:
    4 თებერვალი 2014 20:13 - ID: 6,
    დე ნიროს, ფრიმენს და ნიკოლსონს შეუძლებელია არ გაუმართლოთ იქ სადაც ნიჭი ფასობს. ნიკოლსონმა თვითონ თქვა უარი, იტალიელი მოუხდება როლსო, ხოლო დე ნირო ვიტოს როლს თამაშობს შემდეგ ნაწილში. ფრიმენს კიდევ მიქელოს როლი რომ შეესრულებინა სულ მცირე თავიდან უნდა დაბადებულიყო და სულ მცირე თეთრკანიანთა ოჯახში. კოპოლა არის გენიოსი მეგობრებო და მან აღმოაჩინა გენიოსები მის მსგავსად... ბრანდოს და პაჩინოს ქება თუ დავიწყე ინტერნეტ სივრცე ვერ გაწვდება ეპითეტებს, ასე რომ მოვჭრი იმით რომ ამ ორი ადამიანით იწყება ყველაფერი. ბრანდოს ლოყებზე ვიცოდი :))) და ნიუსი უფრო ვრცელი შეიძლებოდა.. რამდენიმე ფაქტი ახლა გავიგე. ასე რომ კარგია. love

  • Monchele ^^ თქვა:
    4 თებერვალი 2014 20:13 - ID: 5,
    მარლონ ბრანდო მოვლენაა love ფილმი ძალიან მიყვარს <3

  • anaki თქვა:
    4 თებერვალი 2014 17:14 - ID: 4,
    არ ვგიჟდები ამ ფილმზე რატომღაც და რომ ვნახე პირველად ძალიან დავიღალე მახსოვს,აი რომ წავიკითხე წიგნი სანამ ფილმს ვნახავდი ნათლიაზე ძალიან კმაყოფილი და სიამოვნებით ვკითხულობდი.

  • cuca :))) თქვა:
    4 თებერვალი 2014 16:33 - ID: 3,
    წაკითხულიც მაქვს request უმაგრესია love

  • TaTiKo :D თქვა:
    4 თებერვალი 2014 16:18 - ID: 2,
    ძალიან მაგარი ფილმია სამივე love ალ love

  • Melakoo თქვა:
    4 თებერვალი 2014 12:51 - ID: 1,
    სუპერ, სუპერ, ყოჩაღ : love :

    სიამოვნებით ვიქნებოდი ასეთი მამაკაცის ცოლი, როგორიც ბრანდოს პერსონაჟია feel

ინფორმაცია
ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.
გთხოვთ გაიაროთ რეგისტრაცია. რეგისტრაციის დასაწყებად დააჭირეთ ამ ბმულს: რეგისტრაციის დაწყება



მოგესალმებით angel.ge-ზე

საიტი, სადაც გაეცნობით სიახლეებს სელებრითების შესახებ, მოდისა, და ხელოვნების სფეროდან. ექსკლუზიური მასალები ცნობილი ქართველი ადამიანების და მნიშვნელოვანი ღონისძიებების შესახებ. გვადევნეთ თვალი და მოგვყევით @wwwangelge ინსტაგრამსა და ფეისბუქზე



ANGEL.GE ინსტაგრამზე - Instagram

Instagram
  • ანუკი არეშიძის დღიური
    "ყველას უნდა მთის წვერზე ცხოვრობდეს, მაგრამ ის კი არ იციან, რომ ბედნიერება სწორედ ის არის თუ როგორ ადიხარ მთის ციცაბო ფერდობზე."
  • თაკო ჩხეიძის დღიური
    რას ფიქრობს მოდის სფეროს აქტიური წარმომადგენელი მოდაზე, რასთან ასოცირდება მისთვის ჟურნალი Nargis და ვინ არის მისთვის ყველაზე საინტერესო პიროვნება...
  • სოფი ვილის დღიური
    დღიურის მთავარი თემა მუსიკაა. სოფი ვილის დღიური - ახალგაზრდა მუსიკოსის შესახებ საინტერესო დეტალებს გაგაცნობთ.
  • გიორგი ცაგარელის დღიური
    რადიკალურად ობიექტურიც და სუბიექტურიც, უზრდელობამდე პირდაპირი და ემოციური- ასე დაახასიათა მუსიკოსმა საკუთარი პიროვნება.
Back to Top