;

13 December 2012      elene_elene     8 Comments     Views 5186    
Category: Take Care

დენის ოსტინი ცნობილი ამერიკელი ფიტნეს ინსტრუქტორია. მიუხედავად იმისა, რომ იგი უკვე 55 წლისაა, კვლავაც შესანიშნავად გამოიყურება. აქ გთავაზობთ რამდენიმე რჩევას დენისისაგან, თუ როგორ დავიკლოთ წონა ჯანსაღად და შევინარჩუნოთ იგი.
Denise Austin Diet And Exercise



1. უმჯობესია დღის განმავლობაში მიირთვათ 3 სრულფასოვანი პორცია და წაიხემსოთ 2-ჯერ. ეს დაგვეხმარება იმაში, რომ დღის განმავლობაში თავი დანაყრებულად ვირგძნოთ და ჩვენი მეტაბოლიზმი კარგად მუშაობდეს.

Denise Austin Diet And Exercise


2..ყოველდღე, შეგიძლიათ დავწვათ ასობოთ კალორია სხვადასხვა ვარჯიშით. მაგალითად, ორშაბათს, სამშაბათს და ოთხშაბათშს გააკეთეთ 30 წუთიანი კარდიო ვარჯიში, რომელიც გაააქტიურებს თქვენს მეტაბოლიზმს და დაწვავს ცხიმებს. ხოლო სამშაბათს და ხუთშაბათს იოგა, გაწელვები და სხვა მსგავსი ვარჯიშები, რომლებიც ჩვენს სხეულს ლამაზი ფორმების ჩამოყალიბებაში დაეხმარება. შაბათი, სხვა დღეებთან შედარებით თავისუფალი დღეა და შეგიძლიათ 1 საათი ივარჯიშოთ, კვირას კი, თუ შეძლებთ, დაკავდით რაიმე სპორტით.


Denise Austin Diet And Exercise


3.ჩვენი სხეული ცხიმებს ეფექტურად მაშინ წვავს, როდესაც ვიკვებებით სწორად და ჯანსაღად. დღეში მიიღეთ 1500 კალორია, რომელიც უმჯობესია გადაანაწილოთ შემდეგნაირად: საუზმე 300 კალორია, წახემსება 100 კალორია, ლანჩი 400 კალორია, წახემსება 200 კალორია, ვახშამი 500 კალორია


Denise Austin Diet And Exercise


4.დღის განმავლობაში, შეგვიძლია დავწვათ 500 კალორიამდე უბრალოდ მოუსვენრობით, ასე რომ, იყავით აქტიურები და დაიკელით ზედმეტი კილოგრამები ჯანსაღად და გემრიელად.






Category: Take Care
Tags:

Share it
Comments



Welcome to ANGEL.GE

at our web page you can see the latest top newses about fashion world, street styles, trends, street styles, films, quotes and many other interesting things...

ANGEL.GE ინსტაგრამზე - Instagram

Back to Top