;

18 March 2013      te_te_e     Views 11202    
Category: Take Care

Healthy Diet: რკინით მდიდარი 10 პროდუქტი
რკინა - ეს არის ის მიკროელემენტი, რომელსაც აუცილებლად უნდა შეიცავდეს პროდუქტი, რომელსაც დიეტის დროს და არა მარტო, მიირთმევთ. რკინა ებრძვის ანემიას და დიეტა, რკინის შემცველობის პროდუქტის გარეშე, წარმოადგენს საფრთხეს ორგანიზმისათვის. წარმოგიდგენთ 10 პროდუქტს, რომლებიც შეიცავენ რკინას და რომლის მიღებაც აუცილებელია დიეტის დროს.

მოლუსკები
Healthy Diet: რკინით მდიდარი 10 პროდუქტი
მიირთვით ზღვის პროდუქტები, რათა მიიღოთ რკინა. მოლუსკი და ნიჟარები მდიდარია რკინით, მაგრამ ასევე მისი მიღება შესაძლებელია ხამანწკების, კრევეტების, cuttlefish და რვაფეხა.

ღვიძლი
Healthy Diet: რკინით მდიდარი 10 პროდუქტი
არ აქვს მნიშვნელობა ეს იქნება ქათმის, ინდაურის, ბატკნის თუ ძროხის ღვიძლი, ისინი შეიცავენ დიდი რაოდენობით რკინას . რკინის ხორცის წყაროებიდან მიღება უფრო ეფექტურია, ვიდრე მცენარეული წყაროებიდან.

მარცვლეული
Healthy Diet: რკინით მდიდარი 10 პროდუქტი
ვეგეტარიანელებისთვის რკინის მიღება შესაძლებელია მარცვლეულიდან, როგორიცაა Quinoa, შვრიისგან და ბრინჯისგან.

მწვანილები
Healthy Diet: რკინით მდიდარი 10 პროდუქტი
შპინატი და წითელი მხალი შეიცავენ დიდი რაოდენობით რკინას, მაგრამ ასევე რკინას შეიცავს თალგამის ფოთლები და ხუჭუჭა კომბოსტო.

თხილი და თესლი
Healthy Diet: რკინით მდიდარი 10 პროდუქტი
გოგრის თესლი საუკეთესო საშუალებაა რკინის მისაღებას ასეთი სახის პროდუქტისგან. თხილიც მდიდარია რკინით - ფიჭვის კაკალი, კეშიუ, ტყის თხილი, ნუშები და ფისტები საუკეთესო არჩევანია.

თეთრი ლობიო და ოსპები
Healthy Diet: რკინით მდიდარი 10 პროდუქტი
ოსპები არის ყველაზე მდიდარი პროდუქტი, რომელი სავსეა რკინით, ისევე როგორც kidney-ს ლობიო, garbanzo-ს ლობიო და lima-ს ლობიო. შავ ლობიოში არის შედარებით ნაკლები რკინა.

სოიოს ლობიო
Healthy Diet: რკინით მდიდარი 10 პროდუქტი
მოხარშული სოიოს ლობიო არის რკინის მიღების საუკეთესო საშუალება ისევე როგორც ტოფუ (იაპონური სოიოს ხაჭო).

შავი შოკოლადი
Healthy Diet: რკინით მდიდარი 10 პროდუქტი
კაკაო და შავი შოკოლადი არის იმ პროდუქტებს შორის, რომლებიც დიდი რაოდენობით შეიცავენ რკინას. ისინი ასევე შეიცავენ ანტიოქსიდებს, რომელიც სასარგებლოა სილამაზისთვის და ჯანმრთელობისათვის.

წითელი ხორცი
Healthy Diet: რკინით მდიდარი 10 პროდუქტი
ხორცი შეიცავს რკინის დიდ რაოდენობას. შეგიძლიათ მიირთვათ სუკის მჭლე ხორცი.

კვერცხის გული
Healthy Diet: რკინით მდიდარი 10 პროდუქტი
და სიის ბოლოს, კვერცხის გული შეუდარებელია, იგი სავსეა მინერალებით, მაგრამ თუ თქვენ გეშინიათ ქოლესტერინის დონის მომატება, მაშინ მიირთვით მცირე რაოდენობით.


Category: Take Care
Tags:

Share it
Comments



Welcome to ANGEL.GE

at our web page you can see the latest top newses about fashion world, street styles, trends, street styles, films, quotes and many other interesting things...

ANGEL.GE ინსტაგრამზე - Instagram

Back to Top