6 March 2014      liliana     Views 22 467    
Category: Take Care

Abs workout

ქალბატონების ერთ-ერთი პრობლემური ადგილი მუცელი და წელის მიდამოებია. წონაში მომატებისას სწორედ სხეულის ამ ზონებზე ნაწილდება ზედმეტი კილოგრამები და დისკომფორტთან ერთად არაესთეტიურ შესახედაობას ანიჭებს სხეულს. მოშვებული და წამოზრდილი მუცლის წინააღმდეგ საბრძოლველად მიმართავენ პრესის ვარჯიშებს. პრესის ვარჯიშებმა შეიძლება სექსუალური და მიმზიდველი ფორმა მიანიჭოს თქვენს სხეულს, თუმცა ხშირად ეს ყველაფერი მხოლოდ გარეგნულია, რადგან პრესის ვარჯიშები ვერ გააქრობს კანქვეშა ცხიმს თუ ვარჯიშთან ერთად მაქსიმალურად არ შეეცადეთ სწორად იკვებოთ. აუცილებელია მოვერიდოთ ცხიმიან საჭმელებს, დიდი რაოდენობით ცომეულსა და ტკბილეულს, ტკბილ სასმელებს და ალკოჰოლს თქვენი ყოველდღიური საკვები რაციონო 1500 კილო-კალორიას არ უნდა აღემატებოდეს. წარმოგიდგენთ ვარჯიშებს რომლებიც დაგეხმარებათ ფორმაში მოიყვანოთ და გაალამაზოთ თქვენი წელი და მუცელი.

Abs workout























Category: Take Care
Tags:

Share it
Comments
Back to Top