29 March 2015      liliana     Views 6 636    
Category: Take Care

მარტივი რჩევები წონაში დასაკლებად

წარმოგიდგენთ მარტივ რჩევებს, რომლებიც
დაგეხმარებათ ზედმეტი კილოგრამების მოცილებაში


ყოველთვის მიირთვით საუზმე
კვლევებმა აჩვენა რომ დილით მირთმევა გვეხმარება ვაკონტროლოთ წონა.ზოგიერთი ფიქრობს რომ საუზმის გამოტოვებით შეძლებს კალორიების დაზოგვას და წონაში დაკლებას რაც არასოწრია, თითოეული ულუფის გამოტოვება გვაკარგინებს მნიშვნელოვან საკვებ მასალას ჩვენი ორგანიზმისათვის , აგრეთვე სხეულს უბიძგებს მოითხოვოს უფრო მეტი საკვები შიმშილის გაძლიერებული გრძნობის გამო.

მიირთვით რეგულარული ულუფა
დღის და კვირის განმავლობაში დაგეგმილად მირთმევა გვეხმარება კალორიების სწრაფ დაწვაში.აგრეთვე ხშირად და მცირე ულუფებით საკვების მიღება ორგანიზმს აჩვევს კვების „ახალ „ რეჟიმს და ამცირებს „ცდუნებას“ მივირთვათ შაქრის და ცხიმის შემცველი პროდუქტები და ორგანიზმს აძლევს საკმარის სასიცოცხლო ნოვთიერებებს.

მიირთვით დიდი რაოდენობით ხილი და ბოსტნეული
ხილ-ბოსტნეულში მცირე რაოდენობითაა ცხიმი და არც მაღალკალორიულობით გამოირჩევა, სამაგიეროდ მათ ში დიდი რაოდენობითაა ვიტამინები და მინერალები, რაც ორგანიზმს ენერგიით ამარაგებს.

მარტივი რჩევები წონაში დასაკლებად

იყავით აქტიურები
კვლევებმა აჩვენა რომ წონაში კლების ყველაზე ეფექტური გზა ფიზიკური აქტივობაა.გარდა უამრავი სარგებლობისა ვარჯიში გვეხმარება დავწვათ ცხიმი რთულ ზონებში რაც შეუძლებელია დიეტის საშუალებით.

დალიეთ დიდი რაოდენობით წყალი
დღეში მიიღეთ სულ მცირე 1,5 ლიტრი წყალი ან უფრო მეტი თუ ფიზიკურადაც აქტიური ცხოვრების წესით ხართ დაკავებული.

წაიკითხეთ სასურსათო პროდუქტებზე დატანებული ეტიკეტი
ეტიკეტზე დატანილი ინფორმაცია დაგეხმარებათ ჯანმრთელ კვებაში, თკვენ თავად შეგიძლიათ აკონტროლოთ რას მიირთმევთ, რა რაოდენობით კალორიის, შაქრის, მარილის და ცხიმის შემცველი პროდუქტია თქვენი დღის უფუფა. ხშირად იკითხეთ ინფორმაცია კალორიების შემცველობის შესახებ და ამის მიხედვით შეადგინეთ თქვენი კვების რეჟიმი.

მარტივი რჩევები წონაში დასაკლებად მარტივი რჩევები წონაში დასაკლებად

მიირთვით მცირე ზომის თეფშზე
მეცნიერები გვირჩევენ რომ მცირე ზომის თეფზე მირთმევა ადამიანს უბიძგებს დაკმაყოფილდეს მიღებული საკვების რაოდენობით .ადამიანები ვინც მცირე ზომის ჭურჭელზე მიირთმევენ მცირე პორციებსაც იღებენ რაც მათ ორგანიზმს აკმაყოფილებს. მუცელი ტვინს 20 წუთის შემდეგ გადასცემს სიგნალს რომ შეწყვიტოს ჭამა, ამ დროში კი ადამიანს შეუძლია მთელი დღის კალორიების მიღება. ჭამა მანამდე უნდა შეწყვიტო სანამ მუცელში იგრძნობ სისავსის შეგრძნებას.

არ აკრძალოთ საკვები
არ ამოიღოთ სასურსათო პროდუქტები თქვენი წონის კლების გეგმიდან, განსაკუთრებით ისინი რომლებიც ძალიან გიყვართ. საკვების აკრძალვა გაამძაფრებს თქვენს სურვილს მათი მიღებისაკენ. მიიღეთ ტკბილეულიც და ფუნთუშეულიც , თუმცა მცირე რაოდენობით.

შეამცირეთ ალკოჰოლის მიღება
იცოდით რომ ერთი ჭიქა ღვინო შეიცავს იმდენ კალორიას რამდენსაც შოკოლადის ნატეხი? ხოლო ლუდის ერთ ბოკალს აქვს იგივე რაოდენობით კალორია რაც ჩიფსების მთელ შეფუთვას? მაქსიმალურად შეეცადეთ დალიოთ მცირე რაოდენობით ალკოჰოლური სასმელები.

მარტივი რჩევები წონაში დასაკლებად

მიირთვით ნელა
საკვები კარგად უნდა დაიშალოს და დაქუცმაცდეს რათა როგანიზმმა გადაამუშაოს. შეეცადეთ საკვები ღეჭოთ დიდხანს განსაკუთრებით მაშინ როცა მეგობარს ესაუბრებით ან სხვა რაიმეთი ხართ დაკავებული, რადგან ამ დროს ტვინი გადართულია რასაც იმაზე თქვენ აკეთებთ და შედეგად ლუკმებს ყლაპავთ არასაკმარისად დაღეჭილი ფორმით.

მიირთვით მწვანე ჩაი
შეეცადეთ ხშირად მიირთვათ მწვანე ან გამწმენდი მცენარეული ჩაი.

ჭამის დროს გამორთეთ ტელევიზორი
კვლევებმა დაადასტურა რომ ტელევიზორის ყურების დროს თქვენ შეგიძლიათ მიიღოთ 40 %-ით მეტი კალორია. იგივე ხდება კომპიუტერთან ჭამის დროსაც ,რადგან თქვენ ერტვებით სხვა აქტივობებზე და თქვენი სოლო მირთმევა დიდხანს გრძელდება.

აიწონეთ ყოველ დღე
შესაძლებელია დიეტის პირველი დღეებისას სულაც არ გსიამოვნებდეთ თქვენი ზედმეტი წონის ციფრული გამოსახულების ყურება, თუმცა ციფრები წითელი დროშაა,რაც ხშირად შეგახსენებთ დასაკლები წონის შესახებ.

იძინეთ საკმარისად
კვების რეჟიმის ცვლილებისას შეეცადეთ დასაძინებლად წახვიდეთ 30 წუთით ადრე ვიდრე ამას ჩვეულებრივ აკეთებდით და ადგეთ 30 წუთით ადრე ვიდრე ჩვეულებრივ დგებოდით. იძინეთ სულ მცირე 7 , 8 საათი.

მარტივი რჩევები წონაში დასაკლებად

წარმოიდგინეთ თქვენი თავი გამხდარი

ხშირად იფიქრეთ რომ გამხდარი ხართ, ლამაზი, გაცვიათ ის რასაც ინტერნეტ მაღაზიებსა და ქუჩებში მხოლოდ ნაღვლიანი თვალებით უყურებდით, ყველა გეუბნებათ კომპლიმენტს ან მოეწონეთ „მას“. თქვენი გონება განაწყვეთ პოზიტიურად წონაში კლების მიმართ.

შეამცირეთ ყავის და სიგარეტის მიღება ( თუ არ შეგიძლიათ საერთოდ მათი ამოღება)
კოფეინი ხელს უშლის წონაში კლების პროცესს,ხოლო სიგარეტი თქვენს ფიზიკურ აქტივობას აფერხებს.

თუ საშუალება გაქვთ იყიდეთ პედომეტრი
პედომეტრი დაგეხმარებათ გაზომოთ ნაბიჯების რაოდენობა დღეში. ზოგადად ადამიანმა დღის განმავლობაში სულ მცირე 1000 ნაბიჯი უნდა გადადგას.

იირთვით ხილისა და ბოსტენულის კოქტეილები
ხილის და ბოსტნეულის კოქტეილები თუ სოუსები ენერგიის დამატებითი წყაროა.

გამოიყენეთ დარიჩინი
თქვენს ულუფას, ხილს, ბანანს თუ სხვა საკვებ პროდუქტებს დაუმატეთ დარიჩინი, რაც მას სიტკბოს მიანიჭებს, თუმცა არა კალორიებს.

ამოიღეთ ტკბილი სასმელები
ტკბილი, გაზიანი სასმელები აშშ-ში სწრაფი კვების შემდეგ სიმსუქნის მეორე მიზეზია. შეეცადეთ ლიმონათები თუ სხვა გაზიანი სასმელები საერთოდ არ მიიღოთ.

მარტივი რჩევები წონაში დასაკლებად

Category: Take Care
Tags:

Share it
Comments
Back to Top